Krim Terapi Hormon


Buat anda yang mengalami masalah jerawat yang teruk,masalah kulit berjeragat dan bintik hitam , wajah kusam dan nampak tua berbanding usia sebenar serta ingin memutihkan dan mencerahkan wajah anda. Jika masalah-masalah tersebut membelenggu kehidupan seharian anda, segala apa terkandung dalam laman web ini anda WAJIB membacanya jika anda tidak ingin terus hidup dalam kesengsaraan tersebut.



KEPADA MEREKA YANG SERIUS UNTUK KELIHATAN CANTIK DENGAN CARA YANG MUDAH,JIMAT DAN TANPA KESAN SAMPINGAN.



Mahukah Anda Yang mempunyai MASALAH JERAWAT di Muka Mengetahui Bagaimana Anda Mampu menghilangkan JERAWAT dan MELICINKAN Kembali Wajah Anda Dalam Masa 60 Hari TANPA Sebarang Kesan Sampingan?


Adakah anda ingin PUTIHKAN KULIT dan MENCERAHKAN WAJAH dengan cara yang SELAMAT tanpa perlu makan atau minum produk kesihatan yang membahayakan tubuh anda ?


Adakah anda mempunyai masalah JERAGAT dan BINTIK HITAM dan serius ingin menghilangkan kesan jeragat di wajah anda supaya anda wajah anda kelihatan LICIN , CERAH , PUTIH dan TIDAK KUSAM?


Usah buang masa dan duit beribu ringgit lagi untuk mencari-cari penawar dan produk yang mahal untuk menghilangkan masalah tersebut. Belum tentu ubat-ubat yang terdapat di pasaran tersebut benar-benar berkesan dan tiada side effect

Mari saya bongkarkan satu produk ajaib yang membuatkan anda mampu mengatasi masalah kulit anda. Semuanya bakal didedahkan dalam laman web ini …






Cara yang Terbukti Berkesan Untuk memulihkan Wajah Berjerawat , kulit gelap , berjeragat , bintik hitam dan menghilangkan wajah kusam Anda serta memutih , dan mencerahkan wajah anda dengan selamat.


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat anda,

Memang saya sendiri faham hati, jiwa dan perasaan anda yang sedang mengalami wajah bermasalah seperti yang dinyatakan diatas. 
Wajah Berjerawat , kulit gelap , berjeragat , bintik hitam sering berlaku di kawasan wajah atau di bahagian lain badan.

Hidup ini rasa macam ‘gelap-gelita' dan suram.

Hari-hari mendatang terpaksa ditempuhi dengan hati yang berat dan langsung tiada keceriaan dalam hidup. Nak tak nak, anda terpaksa teruskan juga kehidupan dengan penuh tabah dan kesabaran.

Saya benar-benar faham, kerana saya sendiri telah berjumpa dengan pelbagai pesakit yang mengalami masalah 
Wajah Berjerawat , kulit gelap , berjeragat , bintik hitam , wajah berparut seperti anda.

Tentunya anda sendiri yang sedang mengalami masalah tersebut khususnya di bahagian wajah inginkan kehidupan lebih baik seperti:



Memiliki wajah bersih, licin dan cantik bebas daripada jerawat serta parut agar diri anda akan lebih yakin ketika berhadapan dengan orang lain.
Tidak perlu berasa malu untuk keluar berjalan-jalan dan bertemu rakan-rakan oleh kerana wajah anda sudah bebas daripada sebarang masalah jerawat dan jeragat.
Motivasi anda akan terus meningkat tinggi dan mampu memberi prestasi terbaik di pejabat. Terutama sekali ketika anda bermesyuarat di pejabat, anda lebih yakin dengan wajah yang menawan.
Rakan-rakan anda atau pasangan anda akan tak jemu-jemu memuji wajah anda yang cantik kerana anda tidak ada masalah kulit berjerawat , kulit gelap , berjeragat , bintik hitam , wajah berparut lagi..
Atau untuk anda yang masih mencari-cari teman hidup, anda akan lebih yakin untuk mendekati atau didekati sesiapa pun. Mana tahu orang yang anda minat tu bakal menjadi teman hidup anda yang boleh membahagiakan hidup anda suatu hari nanti. InsyaAllah saya doakan.





Tapi anda sedar semua impian itu bukan semudah yang disangka untuk menjadi suatu kenyataan dengan masalah jerawat yang melanda diri anda kini.

Jikalau jerawat yang kian teruk dan serius itu anda biarkan, nasib anda akan bertambah-tambah tidak seperti yang anda inginkan …

Memang Buruk Padahnya Jika Terus Biarkan Wajah Anda Berjerawat, berjeragat , kusam , wajah berparut dan nampak tidak licin serta kurang bermaya.




Ramai yang berpendapat, jerawat ialah 
Wajah Anda Berjerawat, berjeragat , kusam , wajah berparut dan nampak tidak licin serta kurang bermaya itu seperti masalah yang biasa.

Kenyataan ini adalah salah sebenarnya!

Kenyataan ini adalah sesuatu yang tidak normal sebenarnya. Jika anda mengalaminya, anda perlu bertindak dengan cepat supaya kesan buruknya dan komplikasinya tidak akan bertambah melarat.

Satu lagi anggapan yang salah ialah, jerawat sering dikaitkan dengan resdung. Jerawat dan resdung adalah 2 jenis penyakit yang berbeza sebenarnya.Tiada kait-mengait.

Jika anda terus berdiam diri tanpa sebarang nasihat yang profesional, banyak kesan buruknya.

Kesan-kesan buruk jika masalah jerawat anda dibiarkan begitu sahaja adalah seperti:


  • Wajah anda kelak akan dipenuhi dengan parut (scar) berbentuk lubang, bintik hitam dan berbenjol-benjol. Jangan terkejut jika ada ‘suara-suara sumbang’ yang menggelarkan muka anda seperti kawah di permukaan bulan!

  • Berasa malu untuk bertentang mata lebih lama dengan orang lain.

  • Rasa rendah diri untuk menjalinkan hubungan yang lebih serius bersama orang lain berlawanan jantina.

  • Kurang keyakinan untuk berkenalan dengan lebih ramai rakan-rakan baru. Anda dianggap bagaikan ‘anti-social’.

  • Masa depan dalam bidang kerjaya akan kurang cerah. Anda sedar, kebanyakan pekerjaan pada masa kini memerlukan pekerja yang mempunyai penampilan yang menawan. Memang ini suatu realiti, jangan anda terkejut jika ada majikan yang ‘pilih kasih’ untuk memberi peluang lebih cerah kepada mereka yang memiliki wajah yang cantik dan bersih berbanding yang kurang menarik. Inilah hakikatnya.

  • Jika anda masih mencari pekerjaan, lebih sukar untuk ‘memikat’ hati penemuduga untuk mengambil anda bekerja oleh kerana wajah anda yang kurang menawan (akibat dipenuhi dengan jerawat).

  • Anda akan mengalami tekanan perasaan dan kemurungan akibat wajah yang tidak secantik rakan-rakan anda yang lain. Kadang-kala anda rasa sangat cemburu, dan berkata dalam hati, “Kenapa lah nasib aku macam ni.”


“Arrggh! Doktor, cukup lah! Saya dah tak sanggup dengar dan hidup menderita lagi macam tu”, kata anda dalam hati.

Memang saya amat faham akan perasaan anda itu.

Usah risau, sebenarnya anda memang mampu selesaikan segala masalah dan keperitan anda yang terpaksa hidup menderita bersama jerawat.




MASALAH KULIT JERAWAT

Memang Buruk Padahnya Jika Terus Biarkan Wajah Anda Berjerawat !


Kesan jerawat yang tidak dirawat dengan cepat



Jerawat adalah sesuatu yang tidak normal sebenarnya. Jika anda mengalaminya, anda perlu bertindak dengan cepat supaya kesan buruknya dan komplikasinya tidak akan bertambah melarat.




MASALAH JERAGAT




Jeragat atau nama medikalnya Melasma adalah salah satu dari masalah kulit yang sangat biasa di kalangan penduduk Asia umumnya dan Malaysia , khasnya. Di Asia tenggara, ia berada dalam 10 tangga teratas didalam masalah kulit yang dihidapi. 

Kaum wanita lebih kerap terlibat dimana nisbahnya lebih kurang 12:1 ( Wanita: Lelaki). Nisbah ini berbeza-beza dari satu Negara ke Negara yang lain . Insiden yang paling tinggi dilihat pada mereka yang berumur 25- 50 tahun. 

Kawasan muka yang sering terlibat adalah bahagian pipi. Namun terdapat juga mereka yang mengalami nya pada hidung dan dahi. 


Jeragat sering dihadapi oleh kaum wanita !

Jangan biarkan kulit anda menjadi lebih TERUK !




Senang sahaja, sebagai kesimpulan, saya memang ingin MEMBANTU anda menyelesaikan masalah jerawat anda .Itulah tugas saya.

Memang tiada lain, saya di sini akan membantu anda menghilangkan jerawat,
berjeragat , kusam , wajah berparut dan nampak tidak licin serta kurang bermaya dan mengembalikan keyakinan diri anda dengan memiliki wajah yang lebih menawan dan licin.





MEMPERKENALKAN  KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3 ! 




Krim FIRMAX-3 merupakan formulasi sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon semulajadi yang terbaik. 

Menggunakan teknologi nano, krim ini Menyerap dan bertindak serta merta dan memberi kesan dengan cepat. 

Bertindak sebagai anti penuaan, menggebu, mencerah, serta menaikkan seri wajah serta menghilangkan jerawat,berjeragat,kusam,wajah berparut dan nampak tidak licin serta kurang bermaya dan mengembalikan keyakinan diri anda dengan memiliki wajah yang lebih menawan dan licin.

Krim Terapi Hormon Firmax 3


Krim Terapi Hormon Firmax 3


Anda Masih Tak Percaya Dengan Saya & Ragu-Ragu?

Sekarang mari kita lihat dulu apa kandungan yang terdapat di dalam krim terapi hormon firmax 3 ini :
























 
Kigelia Africana Extract membantu menegang dan melembutkan kulit, Tindak balasnya berkeupayaan mengurangkan sel parut.


 
Manjakani sesuai untuk wanita dan sebagai pencegah jangkitan. 


 
Pegaga (Centella Asiatica) Tinggi Vitamin A and C. Membantu proses keratinization dan penyembuhan. Menggalakkan sintesis kolagen secara semulajadi. 


 
 Yam Liar (Dioscorea Villosa) Kandungan aktifnya, diosgenin boleh ditukarkan kepada phytohormone dengan aktiviti progesterone. Meningkatkan metabolisma. Antioksida dan merehatkan otot.




Aloe Vera Agen pelembap dalam produk penjagaan kulit. Menegang, merangsang dan membaharui kulit untuk kelihatan muda.





Sel Asas Epal Kandungan sel asas dalam Epal adalah tinggi. Sel asas tumbuhan seperti sel asas manusia berupaya untuk membentuk sel yang baru.






Tongkat Ali Eurycoma longifolia diakui membantu dalam pembentukan testosterone, Ia digunakan untuk merawat erectile dysfunction dan pulmonary arterial.





Ekstrak Soya Soya mempunyai kandungan yang hampir sama dengan hormon wanita, kandungan aktif isoflavones boleh ditukarkan kepada pytohormone oleh estrogen. Menambah Estrogen badan. Selain itu ia membantu dalam masalah endocrine, sintesis collagen, juga sebagai agen pemutih dan pelembap.






Kollagen Kollagen membantu proses pengantian “soft tissue” dan kartilage yang rosak. Menggantikan sel parut dengan sel yang baru dan sihat.




Vitamin A Membantu kulit melawan kerosakan akibat radikal bebas. Vitamin A larut dalam lemak membantu pembentukan sel baru kulit.



 
Vitamin B3 Vitamin B3 diperlukan untuk pernafasan sel, membantu penghasilan tenaga dan metabolisma karbohidrat, lemak dan protin, peredaran darah yang sempurna dan kulit yang sihat. Berkesan untuk merawat kadar kolesterol darah dan mencegah sakit jantung. Ia juga digunakan untuk merawat kencing manis, sakit sendi dan juga migrain.



 
Vitamin E Membantu mengurangkan kesan “stretch marks” juga menghalang kesan “age spots”, mengimbangi minyak pada kulit, mencegah lembapan hilang dari kulit dan menguatkan fungsi perlindungan kulit.




Vitamin B5 Vitamin B5 berperanan mengawal kandungan kolesterol jenis (LDL, HDL) di dalam salur darah. Selain lemak, Vitamin B5 juga digunakan oleh badan untuk proses pemecahan karbohidrat dan protin kepada tenaga. Juga kebiasaannya digunakan dalam merawat dan mencegah jerawat.




Krim Terapi Hormon Firmax 3 ini juga telah disah kan selamat untuk diguna pakai oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan kandungan nya juga adalah HALAL.









Krim Terapi Hormon Firmax 3 ini juga mudah digunakan dan selamat. Tidak perlu dimakan atau diminum. Krim ini hanya untuk kegunaan luaran sahaja.





CARA PENGGUNAAN KRIM FIRMAX-3

Anda hanya perlu menggunakan sedikit sahaja kerana krim terapi hormon firmax 3 ini menggunakan teknologi nano.

Ia Menyerap dan bertindak serta merta dalam beberapa saat sahaja.



JIMAT, MUDAH DAN SELAMAT




1. Calitkan krim terapi hormon firmax 3 sedikit sahaja di jari anda. Gunakan sedikit sahaja kerana krim ini menggunakan teknologi NANO dan cepat menyerap kedalam kulit dan saluran darah.





2. Sapukan di bahagian nadi tangan sebelah kiri dan gosokkan di permukaan kawasan nadi tersebut.





3. Sapukan juga di kawasan nadi leher ( nadi karotid) seperti didalam gambar dan sapukan menghala ke atas. Pastikan mengenai kawasan saluran darah bertanda anak panah merah keatas.





ANDA JUGA BOLEH MENGGUNAKAN KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3 INI SEPERTI BERIKUT :



Sapu dengan urutan lembut pada leher, bawah lengan (keatas), payudara (atas), Belakang pinggang, pergelangan tangan (keatas), abdomen (lawan arah jam), belakang peha (keatas).



Sapukan mengarah ke atas pada kawasan yang dikehendaki sehingga krim menyerap.


Payudara

Untuk lebih kenyal dan tegang sapukan FIRMAX-3 arah ke atas pada bahagian atas payudara.




Bawah Lengan

Untuk lengan yang lebih tegang
sapukan FIRMAX-3 arah ke atas pada bawah lengan.





Belakang Peha

Untuk peha yang lebih tegang sapukan FIRMAX-3 arah ke atas pada belakang paha. 





Abdomen

Sapukan FIRMAX-3 pada abdomen untuk menegangkan perut. 




Belakang

Sapukan FIRMAX-3 pada bahagian bawah belakang untuk melegakan sakit belakang.












Anda hanya perlu menggunakan sedikit sahaja kerana krim terapi hormon firmax 3 ini menggunakan teknologi nano.

Ia Menyerap dan bertindak serta merta dalam beberapa saat sahaja.





Adakah anda masih lagi kurang yakin dan tak percayakan saya?

Sekarang, mari kita lihat pula apa kata mereka yang pernah mendapatkan rawatan daripada penggunaan Krim Terapi Hormon Firmax 3 ini daripada saya. 

Mereka ini semua adalah testimoni yang telah menggunakan Krim Terapi Hormon Firmax 3 ini sendiri.

Anda Masih Tak Percaya Dengan Saya & Ragu-Ragu?


Tak mengapa, saya tak salahkan anda jika anda merasa ragu-ragu.Tapi biarlah saya tunjukkan kepada anda bukti hasil 
daripada penggunaan Krim Terapi Hormon Firmax 3 

Semoga anda mampu membuat penilaian sendiri melalui pemerhatian anda berikut.

Berikut adalah testimonial SEBENAR :



Masalah jerawat batu yang teruk berkurangan setelah menggunakan krim terapi hormon firmax 3. Kulit lebih licin dan cerah. Testimoni dari cik syatirah.





kesan penggunaan 3 minggu krim terapi hormon firmax 3. Masalah kulit berminyak dan berjerawat. Setelah menggunakan firmax 3 kulit makin licin, liang roma makin mengecil dan jerawat makin kurang. Testimoni dari Cik Nuraihan Alias dari Parit Buntar,Perak.





Testimoni dari pengguna firmax 3 di Thailand. Kesan jerawat batu hilang dan kulit bertambah licin. 




Kesan bintik hitam akibat jerawat hilang. 






Masalah jerawat yang teruk di kawasan muka semakin hilang dan wajah bertambah cerah. 





Testimoni dari Puan Hazel,Subang jaya. Masalah jerawat dan jeragat hilang. Kulit yang berkedut sebelum ini berkurangan. Liang pori di wajah juga semakin mengecil dan menjadikan wajah beliau lebih cerah,tegang dan gebu. 




Sesuai digunakan juga oleh lelaki yang mempunyai masalah jerawat dan jeragat. Kulit lebih halus,licin dan cerah.





kesan jeragat berkurangan. wajah menjadi lebih cerah.





Jerawat dan jeragat nampak jelas sebelum menggunakan firmax 3. kini wajah lebih licin,cerah dan halus. 





kesan jeragat hilang.  




Testimoni selepas 14 hari menggunakan krim terapi hormon firmax 3





Masalah jeragat di tangan dan anggota badan yang lain juga hilang setelah menggunakan krim terapi hormon firmax 3. 




Mereka telah terbukti berjaya mengurangkan masalah jerawat,jeragat dan bintik hitam  hasil dari penggunaan KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3 ini.


Anda pun mampu sebenarnya memiliki hasil seperti mereka ini.

Tapi sebelum tu, mungkin sekarang anda tertanya-tanya pula, berapakah KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3  ini? Takkan freekan dengan kesan testimoni yang sungguh berharga dan tidak ternilai ini?









Pelaburan Kecil Anda Demi Memiliki Wajah Licin Bebas Daripada Jerawat , jeragat , bintik hitam , serta mendapatkan wajah yang cerah,licin,halus dan nampak muda dari usia sebenar anda.







Saya bagi anda harga mampu milik iaitu hanyalah RM200 RM 170 SAHAJA!

Murah, memang jauh lebih murah daripada produk kecantikan yang jauh lebih mahal yang pernah anda lihat di luar sana.





Anda Perlu Bertindak Cepat, Sebelum Terlambat!



Anda tak perlu tangguh-tangguhkan lagi membuat keputusan yang bijak untuk memiliki KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3  ini.

Ingat nilai sebenar harga KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3 ini. Saya pada bila-bila masa akan naikkan harganya kepada RM200!

Ya, inilah nilai harga sebenar ialah RM200.




Anda Masih Tak Percaya Dengan Saya & Ragu-Ragu?







Nanti Dulu! Ada Bonus Tambahan PERCUMA Untuk Anda







Oops! Nanti dulu, jangan buat tempahan lagi!

Saya ada tawaran bonus tambahan untuk anda. Ianya adalah PERCUMA sahaja.

Dengan setiap pembelian KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3  ini anda turut akan mendapat bonus-bonus tambahan berikut:



1. Anda terpaksa cantik dan menjadi perhatian rakan-rakan sekerja anda, ahli keluarga dan suami/isteri/pasangan anda.

2. kulit wajah anda akan bertambah cerah,licin dan halus. tiada lagi bintik hitam dan kesan berjeragat atau mengalami masalah jerawat batu.

3. Bentuk wajah anda juga lebih kurus dan membentuk V shape.

4. Pusingan haid lebih teratur bagi wanita dan membantu mengatasi masalah senggugut sebelum ini.

5. Luka dari kesan pembedahan atau lain-lain juga cepat sembuh disebabkan krim terapi hormon firmax 3 ini membantu mempercepatkan pertumbuhan sel-sel kulit baru.


Selain itu dengan menggunakan KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3 ini juga membantu menyelesaikan masalah kesihatan seperti berikut :

  • Mengimbangi hormon badan
  • Menegang dan menaikan payu dara
  • Mencerah dan mengebukan wajah
  • Menaikkan seri wajah
  • Menghilangkan jeragat
  • Mengurangkan dagu dua
  • Mengurangkan bawah lengan yang kendur
  • Menegangkan perut dan membentuk pingang
  • Menghilangkan simptom monopouse
  • Mengurangkan sakit sengugut
  • Mengurangkan kedut wajah
  • Mengurangkan stres dan sakit kepala.
  • Membentuk pungung dan peha yang cantik
  • Menghilangkan sakit gigi
  • Mengetatkan faraj
  • Membantu masaalah resdung
  • Meningkatkan selera seks
  • Menaikkan seri wajah dan kulit.
  • Kulit kelihatan lebih gebu cerah berseri.
  • Mengurangkan saiz pori pori dan garis halus.
  • Badan terasa lebih panas dan bertenaga.
  • Menghilangkan kesakitan
  • Mengurangkan sakit kepala.
  • Menegangkan Payudara.
  • Mengurangkan eyebag.
  • Badan lebih bertenaga
  • Darah haid berwarna merah terang dan lebih cair
  • Mengurangkan senggugut




Anda terpaksa menjadi CANTIK dan SIHAT seperti mereka 



Picture




Picture


Picture


Picture

Picture
Picture
Picture

Picture

Picture

Picture

 

Testimoni terbaik .keajaiban firmax3 .rawatan keseluruhan tubuh badan .memberi sinar dan senyuman untuk insan ini .

Testimoni dari pengguna krim firmax 3 di Thailand. kesan melecur berkurangan dan kulit digantikan baru kerana didalam krim firmax 3 mempunyai kolagen dan stem sell dari epal yang baik untuk pertumbuhan sel-sel baru.




 

testimoni pengguna Cream FIRMAX-3 ..alhamdulilah dgn izin Allah S.W.T beliau akhirnya beransur pulih.



TESTIMONI PESAKIT LUMPUH




Testimonial pengguna yang mengalami masalah jerawat akibat ketidak stabilan hormone.

Krim firmax digunakan sebagai bahan penstabil hormone Dalam badan. Kaedah penggunaan amat mudah, hanya perlu sapukan di nadi Dan Leher . pakai 2 Kali sehari,waktu pagi Dan malam.
















































kulit wajah lebih tegang dan cerah. kedut di bahagian muka berkurangan.










































antara kesan firmax 3 adalah menegangkan dan memutihkan wajah serta menganjalkan kulit.























Pn Kesuma

Keseluruhan kulit saya lebih anjal dan cerah walaupun baru beberapa hari menggunakan FIRMAX-3. Penggunaan sungguh menjimatkan kerana hanya sedikit diperlukan, kesannya ketara dan tahan dari pagi hingga ke malam.



En. Mansur

Masalah berdengkur dan susah bernafas saya ketara berkurangan setelah saya mengurut sinus saya menggunakan FIRMAX-3.



Cik Sue

Sebagai mak andam, FIRMAX-3 banyak membantu saya menaikkan seri pengantin, menegangkan kuliot muka dan buah dada serta menggebukan kulit.



Cik Norhana

Ramai yang menegur perubahan mendadak pada seri wajah dan penampuilan saya sejak saya menggunakan FIRMAX-3.



Pn. Roslina

Saya dan suami kembali aktif bersama sejak menggunakan FIRMAX-3. Terima kasih kerana mengembalikan kesejahteraan rumah tangga kami.





Puan Siti Fadzilah, Kulim Kedah

Setelah menggunakan krim FIRMAX-3 ni kesan paling ketara pada kulit muka saya di mana (eyebag) kedut kedut halus yang dekat mata dah tiada. Rasa ceria jer saban hari bila menggunakan nya. Terima kasih FIRMAX-3


En. Mohd, Kuala Lumpur 

Saya ada masalah resdung yg agak teruk, sudah berbagai produk saya dah mencuba, Setelah diperkenalkan krim Firmax oleh sahabat saya, terus saya mencubanya. Hasil nya resdung saya berkurangan, masalah sesak nafas berkurangan malahan kulit saya menjadi cantik terutama sekali di muka kesan lebam bawah mata beransur hilang. Rasa ceria dan bersemangat di waktu pagi dan selera seks meningkat. Alhamdullilah dan terima kasih FIRMAX-3.



Juslina, Lahad Datu Sabah

Sebelum guna krim FIRMAX-3 saya ada double chin, kulit kering dan tak anjal. Selepas menggunakan krim tu beberapa hari terdapat perubahan pada masalah double chin dan kulit pun tidak kering lagi malahan kulit lebih anjal. Terdapat juga perubahan pada payu dara dan punggung saya iaitu ia makin mantap berbanding dulu dan selulit pun dah hilang. Terima kasih FIRMAX-3.


Puan Anna, Labuan, Sabah

Pada mulanya saya tak percaya dan yakin dengan krim ni. Atas dasar ingin mencuba saya beli satu krim. Apabila mennggunakan selama 2 minggu ada perubahan ketara berlaku pada wajah dan lengan saya. Wajah berseri dan dagu berlapis dah tiada malahan kulit menjadi anjal dan tegang. Mereka yang melihat saya mengatakan saya memakai pemanis wajah tapi yg sebenar nya krim itu telah menaikkan seri muka saya. Terima kasih FIRMAX-3.



Anda Masih Tak Percaya Dengan Saya & Ragu-Ragu?





Anda Perlu Bertindak Cepat, Sebelum Terlambat!



Anda tak perlu tangguh-tangguhkan lagi membuat keputusan yang bijak untuk memiliki KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3  ini.

Ingat nilai sebenar harga KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3 ini. Saya pada bila-bila masa akan naikkan harganya kepada RM200!

Ya, inilah nilai harga sebenar ialah RM200.






Jika anda berminat untuk memiliki  KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3 dan menjadi cantik dan sihat seperti mereka,anda boleh mengikuti langkah seperti di bawah :


  • Bank in RM 170 ke akaun CIMB : 8600435878 ( HS Horizon Enterprise )

l92045-cimb-bank-reversed-logo-63771-copy


  • Sertakan bukti pembayaran dan butiran anda seperti Nama , No telefon dan Alamat  anda kepada hafizhashim786@gmail.com atau boleh whatapps bukti pembayaran tersebut ke nombor 012-3969017 atau 017-3214917

  • Setelah semuanya selesai saya POS kan KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3 ke alamat yang anda berikan. MUDAH kan ?



KRIM TERAPI HORMON FIRMAX 3 HANYA

 RM 170 SAHAJA




Anda Perlu Bertindak Cepat, Sebelum Terlambat!


Untuk tempahan / pembayaran hubungi : 


012-3969017 / 017-3214917