Saturday 13 August 2016

CARA NAK TINGGI DALAM MASA SINGKAT : Makan Supplement Height Up

Rahsia mengubah penampilan anda Kurang dari 31 hari Seperti artis Korea


 rahsia ketinggian artis korea



 rahsia ketinggian artis korea


 rahsia ketinggian artis korea




Adakah anda mempunyai masalah seperti berikut ?



Tiada masalah nak mohon kerja dek kerana badan tak cukup inci?

Tidak diejek kawan akibat ketinggian terbantut?

Terhindar dari sakit belakang kerana memiliki tulang yang kuat?

Bebas dari sebarang risiko serangan penyakit osteoporosis?

Rasa yakin dengan penampilan ketinggian badan anda?

Kelihatan tinggi tanpa perlu bergantung kepada pemakanan dan senaman?




Cara Berkesan Nak Tambah Ketinggian Dengan Height Up

Aku punya ketinggian 160 cm dan 5,4 kaki kalau tak silap aku. Aku masih ingat, aku berhenti membesar masa umur aku 12 tahun dan pada masa tu, ketinggian aku 160 cm dan 5,4 kaki. Sekarang ni, umur aku dah genap 18 tahun selalu jugak aku ukur ketinggian aku, tapi langsung tak membesar walau sikit pun.

Ayah aku dalam 162 - 163 cm camtu, kakak aku sama tinggi dengan ayah aku, abang aku dalam 166 -167. Mak aku pulak 156 -157 cm.

Kalau korang nak tahu, akulah orang terpendek dalam kalangan keluarga aku dan jugak sedara mara aku. Sedih dan malu jugak bila ada adik-adik sedara aku perli aku kata aku ni pendek padahal aku lahir dulu dari diorang. Tapi apa nak buat, aku terangkan kat dIorang bukan aku yang nak jadi pendek. Semua Allah yang buat. Terdiam terus diorang.


Luahan kat atas ini diambil dari satu forum. Bagi mereka yang bertubuh rendah, mesti rasa sedih kan bila ada orang duk perli dan bagi gelaran macam-macam. Tapi jangan risau, setiap masalah ada caranya.

Dah cuba macam-macam cara nak tambah ketinggian tapi tak jadi jugak. Nak tahu cara nak tambah ketinggian? Apa kata korang cuba guna Height Up. Tak tahu apa benda tu, baca lagi kat bawah ni.



































anda boleh buang segala mitos yang anda dengar.
Fakta menyatakan …






Height Up™ Supplement boleh membantu anda menambah ketinggian sekalipun kedua ibubapa anda bertubuh rendah.

Jika ada di antara datuk/nenek anda yang lebih tinggi, anda mungkin boleh menerima genetik ketinggian mereka dan mempunyai potensi untuk menjadi lebih tinggi daripada ibubapa anda. 

Perkara ini menerangkan mengapa sesetengah kanak-kanak boleh membesar lebih tinggi daripada kedua-dua ibubapa mereka tetapi kanak-kanak yang lain tidak. Kanak-kanak yang tinggi tersebut berkemungkinan memperolehi genetik ketinggian dari datuk/nenek atau nenek/moyang mereka, manakala kanak-kanak yang bertubuh rendah tidak.


..Tapi Bagaimana ?


Boleh dikatakan nasib juga berdasarkan kebarangkalian matematik! 


Bolehkah anda begitu pasti tidak memiliki genetik ketinggian hanya kerana ibubapa anda bertubuh rendah? TIDAK! 


Boleh jadi kedua ibubapa anda "tidak begitu bernasib baik" untuk menerima genetik ketinggian dari datuk/nenek atau nenek/moyang anda, tetapi situasi ini sebenarnya telah memberi anda lebih peluang memandangkan kebarangkalian hilang satu sifat tertentu untuk dua atau lebih banyak generasi berterusan sangat kecil - hanya 1/4 untuk dua generasi, 1/8 untuk tiga generasi dan 1/16 untuk empat generasi.


Jadi lebih baik untuk anda memeriksa salasilah nenek/moyang anda (sekurang-kurangnya 3 atau 4 generasi) sebelum menyelesaikan permasalahan "Saya datangnya dari keluarga yang bertubuh rendah". 


Terdapat formula saintifik yang boleh menghitung keupayaan ketinggian maksimum anda berdasarkan faktor ketinggian ibubapa dan datuk/nenek anda.


Ketinggian manusia ialah hasil interaksi antara keturunan dan faktor-faktor persekitaran termasuklah faktor pemakanan, senaman, tidur dan yang paling penting adalah kaedah untuk menambah ketinggian yang berkesan. 


Walaupun potensi ketinggian maksimum anda boleh dipengaruhi oleh faktor keturunan yang mana anda sendiri tidak mempunyai kawalan terhadapnya, penambahan ketinggian anda masih boleh dimaksimumkan dengan menggunakan Height Up™ Supplement.






Berminat dengan produk ini, boleh Whatsapp di :

012-3969017
012-3969017
012-3969017





Berminat dengan produk ini, boleh Whatsapp di :

012-3969017
012-3969017
012-3969017




Ini bermakna anda boleh mempengaruhi tumbesaran anda tidak kira baka mahupun ciri fizikal keturunan anda, atau apa sahaja yang dikatakan orang mengenai alat menambah walaupun selepas akil baligh!

Tidak mustahil anda lebih terserlah kerana ketinggian anda


Siapa sangka orang asia iaitu warga-warga korea,japan,thailand serta indonesia juga telah bertubuh tinggi sejak akhir akhir ini. Tidakkah anda tertanya tanya kenapa artis k-pop semua nya sangat tinggi. Kenapa pemain bola sepak korea tinggi-tinggi serta akhir sekali golongan elit pandai korea juga semakin betubuh tinggi akhir-akhir ini.padahal mereka semua orang asia seperti kita semua.


Bukannya nak sembang kosong, anda boleh lihat sendiri bukti bentuk badan mereka yang tinggi bukannya dipengaruhi faktor usia:



  • Pemain bola keranjang seperti Micheal Jordan mempunyai tubuh badan yang tinggi lampai memudahkan pergerakan beliau sebagai super star dalam lapangan tersebut.

  • Perenang antarabangsa Michael Phelps, dengan ketinggian 6 kaki 4 inci, beliau memiliki torso bagi individu berketinggian 6 kaki 8 inci. Sukan renang merupakan sukan yang amat menyihatkan disamping boleh membantu anda untuk menambah ketinggian serta membuatkan tubuh badan bertambah sihat

  • Dalam sukan baseball, tangan seorang pitcher kebiasaannya 1-3 inci lebih panjang daripada tangan orang biasa kesan daripada latihan membaling bola baseball

  • Aktiviti menendang dapat membantu ketinggian pada tulang kering pada kaki dan tulang paha. Steven Seagal, Van Damme dan Bruce Lee (sekadar menyebut beberapa nama) mempunyai kaki yang panjangnya melebihi badan mereka.

  • Perhatikan juga pada Kick Boxer Thai, anda akan dapati mereka mempunyai kaki yang lebih panjang. Hampir kesemua kick boxer mempunyai kaki yang lebih panjang 1-2 inci dari kebiasaannya (1 inci = 2.54 cm, jadi hampir 5 cm!!)

  • Wanita dari kalangan suku kaum Karen mempunyai leher yang panjang. Leher mereka menjadi panjang kerana sejak kecil lagi anak-anak perempuan mereka dipakaikan gelung leher yang diperbuat daripada logam,



Banyak lagi bukti mengenai tulang boleh berubah kepanjangannya melalui pelbagai aktiviti yang dilakukan, antaranya:


  • Pemain tenis mempunyai sebelah tangan yang agak panjang berbanding sebelah lagi.

  • Pengamal seni beladiri "Copeira" dari Brazil mempunyai kaki yang lebih panjang seperti juga Kick-Boxer.

  • Jadi tidak mustahil bagi anda untuk bertambah tinggi walaupun sudah akil baligh :)



Kalau Dapat Tambah Ketinggian, Anda Dapat Apa Ya?


Saya tak tau apa yang anda dapat kalau fizikal badan anda tinggi, yang pasti mereka yang mencapai ketinggian badan yang mencukupi atau lebih tinggi berbanding dengan kawan-kawan atau masyarakat sekeliling, mereka tidak pernah merasai perasaan orang yang bertubuh rendah.



Kajian menunjukkan bahawa :


  • Individu yang bertubuh rendah kurang berpeluang menjalin hubungan romantis, mempunyai bilangan anak yang kecil, dan pada amnya menerima gaji yang rendah.

  • Mereka juga sukar mencari fesyen pakaian dewasa.

  • Wanita yang bertubuh rendah sering berkata mereka tidak dipandang serius berbanding rakan mereka yang lebih tinggi.

  • Pada saya, anda yang bertubuh rendah wajar menerima hak dan keistimewaan sebagaimana yang dinikmati individu lain.


Kajian juga membuktikan bahawa :

  • Pelbagai jenis profesion seperti juruterbang, pramugari, tentera, polis, wartawan, model, artis, atlet olahraga tertentu dan lain-lainmensyaratkan ketinggian badan yang minimum pada tahap tertentu.

  • Tubuh badan yang rendah mempunyai peluang yang agak kecil dalam memilih pekerjaan.

  • Tubuh yang tinggi membuatkan seseorang itu kelihatan lebih berwibawa, anggun serta berketrampilan.

  • Lelaki bertubuh tinggi lebih mudah mendapatkan penghormatan & perhatian oleh wanita atau lelaki lain.

  • Seorang yang bertubuh tinggi akan kelihatan lebih dewasa. Si adik yang bertubuh lebih tinggi dari kakaknya sering dianggap sebagai kakak.

  • Dan banyak kelebihan yang lain bagi orang yang memiliki ketinggian yang ideal.


testimoni height up



                             testimoni height up



Apa Itu Height Up?



Height Up adalah supplement nutrisi semulajadi yang membantu lelaki dan wanita yang berumur 12 tahun hingga 35 tahun yang terbantut ketinggian atau yang ingin menambah ketinggian lagi. 


Height Up membantu menambahkan ketinggian badan sehingga 2-5cm. Konsisten dan amalkan senaman mudah, khas untuk meningkatkan ketinggian badan. Perubahan boleh dilihat dalam masa 1 bulan (2-15cm) Tapi ia bergantung pada metobolisma dalam badan masing-masing,umur dan kesungguhan korang untuk tambah ketinggian.


Dan aku sendiri dah amal makan produk Height Up dan terbukti ada penambahan ketinggian dari 168cm jadi 170cm. Jika korang selalu diejek kerana badan terlalu pendek dan dah cuba macam-macam cara nak tambah ketinggian tapi tak jadi jugak, produk ini adalah pilihan terbaik untuk tinggikan badan. 


Berminat dengan produk ini, boleh Whatsapp di :

012-3969017
012-3969017
012-3969017




KENAPA ANDA PERLU GUNA HEIGHT UP? 



1.Tubuh yang tinggi membuatkan seseorang itu kelihatan lebih berwibawa, anggun serta berketrampilan.


2. Pelbagai jenis profesion (seperti juruterbang, pramugari, tentera, polis, wartawan, model, artis, atlet olahraga tertentu, dll) mensyaratkan ketinggian badan yang minimum pada tahap tertentu. Tubuh badan yang rendah mempunyai peluang yang agak kecil dalam memilih pekerjaan.

3. Lelaki bertubuh tinggi lebih mudah mendapatkan penghormatan & perhatian oleh wanita atau lelaki lain.

4. Seseorang yang bertubuh tinggi akan kelihatan lebih dewasa. Si adik yang bertubuh lebih tinggi dari kakaknya sering dianggap sebagai kakak.





Tambah Ketinggian Dengan Height Up





CARA UNTUK MAKAN HEIGHT UP



1 biji pagi sebelum sarapan pagi dan 1 biji sebelum tidur. Jika nak kesan yang lagi cepat , 2 biji pagi dan 2 biji sebelum tidur. 



Boleh dimakan dengan kunyah atau telan. Selepas tu, banyakkan minum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter sehari. 



Tapi elakkan minum minuman yang mengandungi kafein.




Senaman Untuk Meninggikan Badan


Stretching 

Merupakan gerakan dengan cara meregangkan badan, sehingga tulang punggung dapat tertarik dan memanjang. Apabila dilakukan secara teratur akan merangsang menambah kepanjangan tulang punggung. Cara untuk lakukan :

1. Duduk di atas kedua-dua belah kaki.


2. Angkat tangan tegak ke atas. 

3. Berbaring tanpa luruskan kaki.

Lakukan senaman ini selama 5 minit sebelum tidur. Pastikan korang fokus dan konsisten buat senaman. Senaman berat kalau boleh elakkan takut menganggu proses kenaikan inci badan.


Kicking 

Merupakan gerakan dengan cara menendang kaki. Fungsi daripada gerakan ini untuk membantu pertumbuhan tulang kaki sehingga memanjang dengan optimal.

Hanging 

Merupakan gerakan bergantung dengan kedua tangan. Gerakan ini sangat membantu untuk rangsang pada tulang punggung. 

Lakukannya selama 10 saat atau selama mana yang mampu. Untuk lebih berkesan, pakai weighlifting wrist di kaki semasa bergantung.



Berminat dengan produk ini, boleh Whatsapp di :

012-3969017
012-3969017
012-3969017





STATUS HALAL DAN SAH DARI KKM 


Height Up adalah suplement yang dihasilkan 100% daripada herba terpilih. Height Up juga telah diuji dan selamat digunakan oleh semua. 


Height Up telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia, FDA, HACCP dan mempunyai sijil halal. 

Height Up dijamin selamat dan berkesan untuk digunakan sebagai usaha meninggikan badan tanpa was-was!



Height Up telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia, FDA, HACCP dan mempunyai sijil halal. 


SUPPLEMENT PENINGGI BADAN PERTAMA DI MALAYSIA







PRODUK YANG MENJADI FENOMENA DI SELURUH ASIA!



Tidak seperti produk peninggi badan yang lain, Supplement Height Up merupakan satu-satunya supplement nutrisi semulajadi yang sangat membantu:


  • Anda yang ingin menambah ketinggian lagi.

  • Lelaki dan wanita yang terbantut.



Height Up juga telah diformasikan dengan Nano Teknologi sebagai supplement Peninggi Badan

No. 1 di Asia.



  • Ini kerana ia bertindak MEMBANTU menambah ketinggian badan secara semula jadi

  • Tiada kesan sampingan kerana ia diperbuat dengan menggunakan bahan-bahan semulajadi berkualiti tinggi 

  • Kesan perubahan badan anda naik tinggi adalah pantaskerana ia diformulasikan dengan Nano Tekologi High Quality (KOREA BIO- Advance Sone Development Techniques)

  • Ia bertindak seawal 1 bulan minima kenaikan 2cm-5cm

  • (bergantung pada metabolisma masing masing)

  • Malah mampu memberi kesan penambahan ketinggian 2 hingga 15cm ke atas.


TESTIMONI HEIGHT UP

























Berminat dengan produk ini, boleh Whatsapp di :

012-3969017
012-3969017
012-3969017


No comments:

Post a Comment