Saturday 13 August 2016

Cara Berkesan Nak Tambah Ketinggian Dengan Height Up

Cara Berkesan Nak Tambah Ketinggian Dengan Height Up


Aku punya ketinggian 160 cm dan 5,4 kaki kalau tak silap aku. Aku masih ingat, aku berhenti membesar masa umur aku 12 tahun dan pada masa tu, ketinggian aku 160 cm dan 5,4 kaki. Sekarang ni, umur aku dah genap 18 tahun selalu jugak aku ukur ketinggian aku, tapi langsung tak membesar walau sikit pun.

Ayah aku dalam 162 - 163 cm camtu, kakak aku sama tinggi dengan ayah aku, abang aku dalam 166 -167. Mak aku pulak 156 -157 cm.

Kalau korang nak tahu, akulah orang terpendek dalam kalangan keluarga aku dan jugak sedara mara aku. Sedih dan malu jugak bila ada adik-adik sedara aku perli aku kata aku ni pendek padahal aku lahir dulu dari diorang. Tapi apa nak buat, aku terangkan kat dIorang bukan aku yang nak jadi pendek. Semua Allah yang buat. Terdiam terus diorang.


Luahan kat atas ini diambil dari satu forum. Bagi mereka yang bertubuh rendah, mesti rasa sedih kan bila ada orang duk perli dan bagi gelaran macam-macam. Tapi jangan risau, setiap masalah ada caranya.

Dah cuba macam-macam cara nak tambah ketinggian tapi tak jadi jugak. Nak tahu cara nak tambah ketinggian? Apa kata korang cuba guna Height Up. Tak tahu apa benda tu, baca lagi kat bawah ni.








CARA NAK TINGGI DALAM MASA SINGKAT  :  Makan Supplement Height Up



– NAMA SAMARAN ANDA ‘KATIK‘?? ‘PENDEK‘?? ‘KECIK‘?? DAN MACAM-MACAM LAGI?

MALU DISEBABKAN PASANGAN ANDA DUA TIGA KALI GANDA TINGGI DARI ANDA?

KURANG KEYAKINAN DIRI DISEBABKAN TERLALU RENDAH?

– SUKAR UNTUK CAPAI/MENGAMBIL SESUATU DI TEMPAT TINGGI?

JANGAN RISAU, KAMI BOLEH MEMBANTU ANDA
MEMPERKENALKAN SUPPLEMENT UNTUK MENAMBAH KETINGGIAN ANDA.



TINGKATKAN KEYAKINAN DIRI DAN KETINGGIAN ANDA DENGAN HEIGHT UP, PRODUK YG TERBUKTI
BERKESAN DAN SELAMAT !!!


SIAPA SANGKA ORANG ASIA IAITU WARGA-WARGA KOREA,JAPAN,THAILAND SERTA INDONESIA JUGA TELAH BERTUBUH TINGGI SEJAK AKHIR AKHIR INI. 

TIDAKKAH ANDA TERTANYA TANYA KENAPA ARTIS K-POP SEMUA NYA SANGAT TINGGI. KENAPA PEMAIN BOLA SEPAK KOREA TINGGI-TINGGI SERTA AKHIR SEKALI GOLONGAN ELIT PANDAI KOREA JUGA SEMAKIN BETUBUH TINGGI AKHIR-AKHIR INI.

PADAHAL MEREKA SEMUA ORANG ASIA SEPERTI KITA SEMUA.

YA, PERTAMA DI MALAYSIA , MEMPERKENALKAN HEIGHT UP SUPPLEMENT NUTRISI YANG AKAN MEMBANTU ORANG ASIA YANG TERBANTUT DAN INGIN MENAMBAH KETINGGIAN LAGI


Apa Itu Height Up?

Height Up adalah supplement nutrisi semulajadi yang membantu lelaki dan wanita yang berumur 12 tahun hingga 35 tahun yang terbantut ketinggian atau yang ingin menambah ketinggian lagi.

Height Up membantu menambahkan ketinggian badan sehingga 2-5cm. Konsisten dan amalkan senaman mudah, khas untuk meningkatkan ketinggian badan. Perubahan boleh dilihat dalam masa 1 bulan (2-15cm) Tapi ia bergantung pada metobolisma dalam badan masing-masing,umur dan kesungguhan korang untuk tambah ketinggian.

Dan aku sendiri dah amal makan produk Height Up dan terbukti ada penambahan ketinggian dari 168cm jadi 170cm. Jika korang selalu diejek kerana badan terlalu pendek dan dah cuba macam-macam cara nak tambah ketinggian tapi tak jadi jugak, produk ini adalah pilihan terbaik untuk tinggikan badan. 


Berminat dengan produk ini, boleh Whatsapp di :

012-3969017
012-3969017
012-3969017


KENAPA ANDA PERLU GUNA HEIGHT UP? 



1.Tubuh yang tinggi membuatkan seseorang itu kelihatan lebih berwibawa, anggun serta berketrampilan.


2. Pelbagai jenis profesion (seperti juruterbang, pramugari, tentera, polis, wartawan, model, artis, atlet olahraga tertentu, dll) mensyaratkan ketinggian badan yang minimum pada tahap tertentu. Tubuh badan yang rendah mempunyai peluang yang agak kecil dalam memilih pekerjaan.

3. Lelaki bertubuh tinggi lebih mudah mendapatkan penghormatan & perhatian oleh wanita atau lelaki lain.

4. Seseorang yang bertubuh tinggi akan kelihatan lebih dewasa. Si adik yang bertubuh lebih tinggi dari kakaknya sering dianggap sebagai kakak.





Tambah Ketinggian Dengan Height Up





CARA UNTUK MAKAN HEIGHT UP

1 biji pagi sebelum sarapan pagi dan 1 biji sebelum tidur. Jika nak kesan yang lagi cepat , 2 biji pagi dan 2 biji sebelum tidur. 

Boleh dimakan dengan kunyah atau telan. Selepas tu, banyakkan minum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter sehari. 

Tapi elakkan minum minuman yang mengandungi kafein.




Senaman Untuk Meninggikan Badan


Stretching

Merupakan gerakan dengan cara meregangkan badan, sehingga tulang punggung dapat tertarik dan memanjang. Apabila dilakukan secara teratur akan merangsang menambah kepanjangan tulang punggung. Cara untuk lakukan :

1. Duduk di atas kedua-dua belah kaki.


2. Angkat tangan tegak ke atas. 

3. Berbaring tanpa luruskan kaki.

Lakukan senaman ini selama 5 minit sebelum tidur. Pastikan korang fokus dan konsisten buat senaman. Senaman berat kalau boleh elakkan takut menganggu proses kenaikan inci badan.


Kicking

Merupakan gerakan dengan cara menendang kaki. Fungsi daripada gerakan ini untuk membantu pertumbuhan tulang kaki sehingga memanjang dengan optimal.

Hanging

Merupakan gerakan bergantung dengan kedua tangan. Gerakan ini sangat membantu untuk rangsang pada tulang punggung. 

Lakukannya selama 10 saat atau selama mana yang mampu. Untuk lebih berkesan, pakai weighlifting wrist di kaki semasa bergantung.



Berminat dengan produk ini, boleh Whatsapp di :

012-3969017
012-3969017
012-3969017





STATUS HALAL DAN SAH DARI KKM 


Height Up adalah suplement yang dihasilkan 100% daripada herba terpilih. Height Up juga telah diuji dan selamat digunakan oleh semua. 


Height Up telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia, FDA, HACCP dan mempunyai sijil halal. 

Height Up dijamin selamat dan berkesan untuk digunakan sebagai usaha meninggikan badan tanpa was-was!



Height Up telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia, FDA, HACCP dan mempunyai sijil halal. 


Height Up tidak mengandungi bahan-bahan yang membahayakan kesihatan manusia seperti sibutramine, sildenafil, tadalafil, glucucorticosteroids, dan asid aristolokrik. Memang boleh digunakan tanpa ragu-ragu atau risau. Memang terbukti selamat



PERTAMA DI MALAYSIA!!

- Supplement yang membantu meningkatkan ketinggian tubuh badan sehingga 15cm dalam 4 bulan!

- Sesuai untuk individu yang ingin menambahkan ketinggian dan merasa rendah diri kerana jurang ketinggian yang jauh berbeza dengan rakan sebaya dan adik beradik lain.

PRODUK INI SESUAI BUAT MEREKA YANG. 

- Punya cita2 menyertai kerjaya yang memerlukan tahap ketinggian minima, tapi terpaksa undur diri sebab tidak cukup ketinggian?

- Suka bersukan tapi diri sentiasa kurang stamina, tulang tak kuat dan terhalang penyertaan dek kerana kurang tinggi? 

- Rasa kurang keyakinan disebabkan faktor ketinggian sehingga digelar ketot, pendek, renek dll?

Cuba Height Up sekarang!

- Nutrisi semulajadi yang Halal, Selamat, Berkesan dan tanpa sebarang kesan sampingan.

- Sesuai untuk lelaki dan wanita berusia 12-35 tahun dengan dos disarankan


Berminat dengan produk ini, boleh Whatsapp di :

012-3969017
012-3969017
012-3969017







10 Soalan yang Biasa Ditanya berkenaan Height-up :



Soalan 1

Bagaimanakah Height Up™ Supplement berbeza dengan produk menambah ketinggian yang lain?

Jawapan ; 

Height Up™ Supplement adalah hasil kajian perubatan ekstensif oleh para saintis terkemuka Korea dalam bidang tumbesaran manusia. Ianya tidak seperti produk menambah ketinggian lain yang tidak mempunyai sebarang sokongan kajian saintifik.

Tambahan, Height Up™ Supplement selamat, mudah dan senang dimakan. Ia tidak melibatkan sebarang dadah merbahaya, suntikan yang menyakitkan, atau senaman yang rumit.

.............................................



Soalan 2

Adakah Height Up™ Supplement berkesan untuk semua orang?

Jawapan ;

Height Up™ Supplement boleh digunakan oleh sesiapa sahaja yang ingin menjadi lebih tinggi. Bagaimanapun, perlu diingatkan, Height Up™ Supplement bukanlah produk ajaib dan tidak boleh mengubati kecacatan kelahiran. Walaupun ianya boleh digunakan oleh semua orang, termasuk remaja hingga dewasa, Height Up™ Supplement paling berkesan bagi mereka yang berumur di bawah 35 tahun.


.............................................


Soalan 3

Berapa lamakah perlu saya tunggu untuk melihat hasilnya?

Jawapan ;

Secara am, hasil permulaan boleh dilihat dalam tempoh 45 hingga 60 hari. Bagaimanapun, ramai kurang dari 20 hari sudah nampak hasilnya, ianya berbeza dari individu ke individu. Pengguna yang lebih muda selalunya dapat melihat hasilnya dengan lebih cepat dan ketara.


.............................................




Soalan 4:

Adakah penambahan ketinggian oleh Height Up™ Supplement berkekalan?

Jawapan ;

Ya, penambahan ketinggian hasil penggunaan produk Height Up™ Supplement adalah benar-benar semula jadi dan berkekalan, sama seperti anda telah membesar pada masa lalu.


.............................................



Soalan 5:

Berapa lamakah Height Up™ Supplement boleh bertahan?

Jawapan ;

Sebotol Height Up™ Supplement untuk kegunaan selama satu bulan. Perlu diingat, bahawa Height Up™ Supplement membantu anda menjadi lebih tinggi buat selama-lamanya.

Jika anda menggunakan Height Up™ Supplement untuk 90 hari dan berjaya menambah ketinggian 8 cm, anda akan masih menjadi 8 cm lebih tinggi selama-lamanya walaupun jika anda tidak lagi menggunakannya. Anda hanya perlu membeli Height Up™ Supplement sekali seumur hidup sahaja dan boleh menikmati semua faedahnya sepanjang hayat anda.

.............................................


Soalan 6 :

Berapakah tahap ketinggian yang boleh saya perolehi dengan menggunakan Height Up™ Supplement?

Jawapan ;

Secara purata, ketinggian boleh ditingkatkan sehingga 2 - 15 cm dengan menggunakan Height Up™ Supplement. Keputusan yang diperolehi adalah berbeza bagi setiap individu. Pengguna lebih muda akan lazimnya mengalami lebih banyak penambahan ketinggian. Untuk memperolehi hasil terbaik, anda dinasihati untuk :


- Melakukan senaman yang disyorkan.

- Mendapat tidur yang cukup.

- Mengamalkan pemakanan yang seimbang.



.............................................


Soalan 7 :

Jika kedua ibubapa saya bertubuh rendah, adakah Height Up™ Supplement boleh membantu saya?

Jawapan ;

Ya, Height Up™ Supplement boleh membantu anda menambah ketinggian sekalipun kedua ibubapa anda bertubuh rendah.

Jika ada di antara datuk/nenek anda yang lebih tinggi, anda mungkin boleh menerima genetik ketinggian mereka dan mempunyai potensi untuk menjadi lebih tinggi daripada ibubapa anda. 

Perkara ini menerangkan mengapa sesetengah kanak-kanak boleh membesar lebih tinggi daripada kedua-dua ibubapa mereka tetapi kanak-kanak yang lain tidak. Kanak-kanak yang tinggi tersebut berkemungkinan memperolehi genetik ketinggian dari datuk/nenek atau nenek/moyang mereka, manakala kanak-kanak yang bertubuh rendah tidak.

..Tapi Bagaimana ?

Boleh dikatakan nasib juga berdasarkan kebarangkalian matematik! 

Bolehkah anda begitu pasti tidak memiliki genetik ketinggian hanya kerana ibubapa anda bertubuh rendah? TIDAK! 

Boleh jadi kedua ibubapa anda "tidak begitu bernasib baik" untuk menerima genetik ketinggian dari datuk/nenek atau nenek/moyang anda, tetapi situasi ini sebenarnya telah memberi anda lebih peluang memandangkan kebarangkalian hilang satu sifat tertentu untuk dua atau lebih banyak generasi berterusan sangat kecil - hanya 1/4 untuk dua generasi, 1/8 untuk tiga generasi dan 1/16 untuk empat generasi.

Jadi lebih baik untuk anda memeriksa salasilah nenek/moyang anda (sekurang-kurangnya 3 atau 4 generasi) sebelum menyelesaikan permasalahan "Saya datangnya dari keluarga yang bertubuh rendah". 

Terdapat formula saintifik yang boleh menghitung keupayaan ketinggian maksimum anda berdasarkan faktor ketinggian ibubapa dan datuk/nenek anda.

Ketinggian manusia ialah hasil interaksi antara keturunan dan faktor-faktor persekitaran termasuklah faktor pemakanan, senaman, tidur dan yang paling penting adalah kaedah untuk menambah ketinggian yang berkesan. 

Walaupun potensi ketinggian maksimum anda boleh dipengaruhi oleh faktor keturunan yang mana anda sendiri tidak mempunyai kawalan terhadapnya, penambahan ketinggian anda masih boleh dimaksimumkan dengan menggunakan Height Up™ Supplement.

.............................................


Soalan 8:

Adakah anda menawarkan satu jaminan wang dikembalikan jika Height Up™ Supplement tidak berkesan untuk saya?

Jawapan ;

Ya! Jika anda ingin memesan Height Up™ Supplement untuk menambah ketinggian anda, kami mahu anda mencubanya pada tanpa risiko. Oleh itu, kami tawarkan Jaminan 100% Wang Dikembalikan Tanpa Banyak Soal.


Sekiranya anda gunakan Height Up™ Supplement secara berterusan namun tidak mendapat hasil minimum pertambahan ketinggian 3cm seperti yang dipromosikan, anda boleh meminta bayaran balik bagi keseluruhan harga belian selepas 180 hari. Kami akan membayar kembali harga penuh belian anda. Dengan jaminan seperti ini, masakan anda boleh kerugian?

Kami akan memulangkan wang anda semula, dan anda boleh menyimpan semua bonus yang telah anda terima dengan pembelian produk ini.


.............................................


Soalan 9 :

Saya ada mendengar, seseorang yang mengambil hormon tumbesaran (HGH) telah mengalami banyak kesan-kesan sampingan. Adakah dengan menggunakan Height Up™ Supplement boleh menyebabkan kesan yang serupa?

Jawapan ;

Height Up™ Supplement tidak menyebabkan anda mengalami kesan sampingan. Kesan-kesan sampingan yang memudaratkan sepertimana yang anda ketahui adalah disebabkan oleh pengambilan hormon tumbesaran tiruan. 

Height Up™ Supplement hanya boleh meningkat hormon tumbesaran anda menyamai proses semulajadi dan terdapat satu perbezaan ketara antara menggunakan Height Up™ Supplement dengan pengambilan hormon tumbesaran tiruan atau pil-pil. 

Sehingga kini kami tidak menerima walaupun satu laporan mengenai kesan-kesan sampingan yang memudaratkan.

.............................................


Soalan 10:

Saya telah mengambil hormon tumbesaran (Human Growth Hormone - HGH) tetapi tidak berjaya menambah ketinggian langsung. Bolehkah anda memberitahu saya apa yang telah berlaku? Mengapa dengan mengambil hormon tumbesaran secara langsung tidak berkesan?



Jawapan ;

Bagaimana boleh anda begitu pasti hormon tumbesaran yang anda beli adalah yang asli? Adakah anda telah membawanya ke makmal untuk menjalani satu analisis kimia secara rasmi? 

Sekalipun ia sebenarnya hormon tumbesaran manusia, ia masih tidak boleh berfungsi secara semulajadi sepertimana yang dihasilkan oleh tubuh badan anda sendiri. 

Kami hampir pasti yang kebanyakan hormon tumbesaran yang terdapat di pasaran ialah tiruan kerana ia adalah mustahil bagi sesiapa untuk mengambil hormon tumbesaran yang sebenar dari tubuh badan manusia yang hidup!

Oleh yang demikian satu-satunya penyelesaian ialah untuk merangsang penambahan ketinggian adalah dengan Height Up™ Supplement. 

Walaupun ia jauh lebih murah daripada hormon tumbesaran tiruan, namun ia lebih berkesan dalam membantu anda menambah ketinggian secara semula jadi.



TESTIMONI

testimoni height up




testimoni height up



testimoni height up


Berminat dengan produk ini, boleh Whatsapp di :

012-3969017
012-3969017
012-3969017



testimoni height up



testimoni height up



testimoni height up


 testimoni height up



Berminat dengan produk ini, boleh Whatsapp di :

012-3969017
012-3969017
012-3969017





testimoni height up



testimoni height up



testimoni height up



testimoni height up




testimoni height up


Berminat dengan produk ini, boleh Whatsapp di :

012-3969017
012-3969017
012-3969017

No comments:

Post a Comment